:D

hej hej hemskt mycket hej.
idag är det fredag, det är kul. Jag ser fram emot helgen, det blir nog superbra allting! Nu sitter jag och har precis fixat klart mig, ska bara packa ner danskläderna. Sen ska jag fråga om pappa kan köra in mig, jag´hatar att åka buss.. Igår kväll fick jag totalt damp och saknade mitt långa hår som bara den. Men nu, älskar jag mitt korta. Jag har en känsla av att det är så min framtid kommer se ut, att det går upp & ner alltså. Efter skolan blir det snabbt hem & tahand om hästen. Sen vid kvart över 6 drar jag med törnqvists familj till julshowen på grand med mat och sånt trevligt. Ska bli rikigt kul! Efter det träffar jag hagsell & hon kommer med hem till mig och sover! Ja, där var lite min fredag. Trevlig med annat ord. Hoppas ni också får en bra fredag :)
vink,



oooonej. de har börjat spela världens bästa låt på rixfm nu..
FAN !
då kommer den låten också förstöras.
om den ens kan det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0