ewe busunge.

skolan må vara mitt hem. jag ska flytta dit!
så underbart. åh. som ett dagis.
Idag i skolan hade vi engelska test, jag tror jag får ig. - VI MÄRKER.
sen hade vi matte med nylärare (Y) och sen samhäll med ny lärare...
förlåt men jag säger bara. HAHAHA. jag har aldrig sätt en fulare & konstigare människa.
dock är jag & erika lite elit ( eller sär. beror på vem man frågar ) så vi busar. mer än vanligt.
Skolan var som sagt mys. Mycket mys. & mys... det gillar vi? jag gillar det.
Efter det kom malin till skolan och pluggade lite med mig. När hon gick typ 20min senare
stack jag till världens en jävla snabbis med john sara och martin.
sen utveckligssamtal och som ni märker lever jag än.
det gick bra faktiskt. oväntat bra!
& sen hem och hoppträning, ihi.
det gick som det gick.
min polle är och förblir bäst. sådetdå!
& så god mat på det. Nu tänkte jag skriva lite på samhällskunskaps läxan som ska in på fredag
och hoppa in i duschen.
bradag.


jävla busewe (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0