finafina.

just nu sitter jag och lyssnar på sånt här. & jag totalt smälter. sååå fint. allting!
Just nu har jag snöat in mig på
kent - elever, den osynliga mannen &
lasse - en idiot som jag, du kan få mig hur lätt som helst.
åh fint fint. nu ska jag  fixa sminket lite innan pappa kör mig till grand där jag ska träffa anna T & hennes familj för att kolla på julshow där. & äta julbord. Lite mysit sisådär.
Jag är inte så förtjust i julbord dock. men ägg är alltid gott!
Kommer väl där ifrån typ halv 11 & då blir det att möta upp hagsell & hon o jag sticker till mig och sover här. Eller meningen är att vi ska försöka vara uppe hela natten. Vi får väl se hur det går. HAH!

vink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0