fredag somsagt.

det var en ganska soft fredag trotts allt. Började med lite samhäll då vi lekte lite lekar sen håltimme då jag gjorde något som jag har förträngt. hah, satt med några smus och lyssna på axels & jimmys intressanta piano prat. Fattade typ ingenting. hah ! Sen hade vi matte. öhm, jag öppnade inte ens boken på hela timmen. Satt iallafall i klassrummet i 20min. Duktig av mig. Resten av tiden var jag och " hämta miniräknaren " som jag så trevligt beskriv det. Sen var det lunch. Vegetarisk för min & bexxis del. Jag funderar på att börja joina henne på den fronten! Sen vare dans. seriöst. jag är kär i dansen. ÅH det är så underbart. Efter det spraaaaaaaaang super bexxi och jag till resecentrum. Vi kom fram till både det ena & det andra bra sakerna! fniss. Sen tog jag bussen till maxi och gick lite där. Träffade olle och gick med honom hem. Alltid trevligt med sällskap. Nu ska jag till stallet och ta hand om pollen som får vila idag.
vink.
btw. har inte berättat. men jag har kooooooort hår nu.
& jag trivs ganska bra i det faktiskt.
skönt som f*n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0