hm.

alltså. jag är lycklig! samtidigt som jag hade en rätt så dålig dag. Men en kul dag också! Dagen i skolan var underbar som alltid! Scenisk gestalltining. underbart! Känns som att vårat kan bli något iallfall. Sen håltimme & lunch då det blev godmat och sen picknick med smusarna. Så gott! Blev även att jobba lite mer med julshowen. Sen vare sång. Då lyssnade vi lite på inspelningarna från konserten. & diskutera dom lite. Sen cp lucia rep. Jag hatar det. Sen blev det en sväng på stan då jag köpte biobiljätter tills på lördag, julklappar i mängder samt lite smycken och en tunika till mig. sånt gillar vi! Nu har jag bara 2 julklappar kvar att köpa. & en vet jag vad jag ska ha. Känns skönt att ha det klart! Försöke hitta en jul eller nyårsklänning. Fan omöjligt. Alla ser ju likadana ut. Så jävla tråkigt. Man vill ju ha en klänning som är personlig lite. Som inte ser ut som alla andras. Så jakten på den perfekta jul eller nyårsklänningen fortsätter. Hah, jag råkade tappa lite glas på golvet också. men det är en annan historia. Samt så tog jag fel buss hem. Så jag fick gå från herstaberg till maxi. ( LÅNGT! ) där köpte jag en godispåse för att tröst äta. Men så råkade jag få syn på något som jag tror kan vara världens sötaste tjej. & Det slutade med att jag slängde godispåsen. Det har en tendens att alltid hända så när jag köper godis. Det är ju dock ganska bra! Sen kom mamma och hämta mig, & nu sitter jag här lite lagom stolt över mina julklappar. Ont i magen har jag också.. igen. Imorgon är det fredag. Det betyder stallet och så tror jag att det skulle bli myskväll med hagsell.
sånt gillar vi.
vink.

du fina.

Kommentarer
Postat av: anna hagsell

whhhiiieee.. myss..<34

2009-11-27 @ 10:08:17
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0