i skolan

sitter i skolan nu. Jobbar med samhäll med erika. Eller jag är klar, så jag gör ingenting typ. Inte hon heller. DEt gör vi aldrig..Snart har vi dans, dock är jag fortfarande massa förkykld så jag ska inte vara med, ska sitta och lyssna på 1as radioprogram med erika istället. Mycket trevligt. Idag är vi 3st i klassen. Julia har blivit sjuk nu också. Lite tomt. Hoppas alla kryar på sig! Efter skolan blir det först att stanna kvar här, vänta på erika medans hon har matte. Sen ut på hemligt uppdrag. Har jag tur får jag lite pengar av pappa så jag kan förbi stan och köpa en mössa sen hade jag tänk att träna. ha. ja vet, skippar dansen och sen tränar. Bra mig liksom. Men oj nu kom det någon viktigare. fniss



finis,

Kommentarer
Postat av: Rebecca

oj är det svininfluensan som går? :) DU ÄR I SKOLAN!! TA MED USB IMORGON??? :D

2009-11-11 @ 19:24:34
URL: http://beccaochcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0