nyktrabildervarehär


hah. myrorna som sagt med hagsell igår, köpte världens fulaste & skönaste myströja för 65kr.
Det är ju inte helt fel. bra att ha i fjällen :)

sitter och väntar på att pappa ska bli klar så att han kan köra mig till skolan. Dock är det ingen bråtska. Jag undrar vad jag har första timmen.. samhäll kanske? Isf är det redovisning för min del. Vi ska spela upp våran talkshow. Jag är prograledare. :) Sen har vi dans och sen kör hela eftermiddagen. suck.. och inte nog med det så har vi lucia träning en timme efter det. Jag är inte så pepp på lucia längre.. menmen, nu får man ju inte hoppa av -.- . Efter det måste jag hem och plugga musik - och gehörlära. inte pepp. menmen. mycket men idag. helst skulle jag bara viljat ligga kvar i sängen hela dagen. Men nu taggar vi för skolan istället. jag må säga att min skola verkligen är bäst. Jag hade även tänk att försöka skriva lite manus till julshowen ikväll. vi får väl se vad som hinns med. Nu ska jag i alla fall itne sitta här längre.

vink.

Kommentarer
Postat av: anna hagsell

Och jag GILLAR DIG MASSOR ÄLSKLING..<3

2009-11-18 @ 17:07:55
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0