orkar inte komma på någon bra rubrik..

ååh. jag dör på dethär.. hatar att vara sjuk.
BLÄ speciellt på torsdagar, dom är ju roligast! Jag hoppas verkligen att jag kan gå imorgon..
men då måste febern släppa först men det verkar den inte ha några
tankar på att göra känns det som. Hostar som ett as gör jag också..
Idag hade jag tänkt att plugga samhäll. Men det var så tråkigt så
jag började skriva på novell istället. HA. inte för att vi har svenska än,
men efter jul har vi det. och då ska vi skriva en novell.
Så då är den redan klar. Soft. Skapligt lång blev den dock, men vad gör det.
Tyvärr ligger fortfarande samhällsupg kvar på bordet och skriker " gör mig " ..
de ska in i morgon. Får väl göra dom snart.. först ska jag sova
. Herregud jag har sovit nästan hela dagen.
Legat under täcket i soffan och kollat på film.
Hoppas syster köper godis till mig på vägen hem.
Det kan jag behöva känner jag..
vink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0