Paranormal Activity

snodde hannasbild lite.

gårdagen blev sjukt trevlig må jag säga! Vi träffades kl 6 på resecentrum innan vi åkte till åby & käkade på åbykrog. För min del blev det spagetti & köttfärssås. så jävla gott! trotts att jag inte fick min ketchup.. Efter det tog vi en promenad hem till mig och fixade lite ost & kex och körde sanning & konka. haha! Alltid spännande! Sen satte vi igång "Paranormal Activity". HAHA. jani, rädda ? nej gud nej. Alla var coollugna. * host * Efter det satt vi och prata lite till sen drog alla till bussen. Jag & anna tog en nattpromenad, la oss och prata i typ en timme sen somnade vi. Hon sover fortfarande medan jag sitter här hungrig som ett djur.. Ska väl gå upp & göra frukost snart. Det är faktiskt ganska soft att ha ett helt hus för sig själv! Senare blir det att ta hand om aragorn också. Är inte så pepp på det just nu, men det kanske kommer.

ja, nu ska jag göra frukost :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja,kvällen var galet trevlig och självklart måste den göras om! Trots att det inte kom någon ketchup... <3 :D

2009-11-22 @ 18:40:56
URL: http://hannaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0