sjukling.


blää.  jag hatar att vara sjuk.
har feber, förkyld och as ont i magen. Nedrans då. Menmen, finns inte så mycket att göra åt det mer än att vara hemma och tycka synd om sig själv. Finns säkert lite läxor och annat man kan göra. & massa filmer att kolla på. Blääää detta suger.
men vad gör man åt saken..
finis.



föresten.. har precis gjort en önskelista med kläder från nätet.
här får ni några ;





9621kr blir hela önskelistan tillsammans.. ( ni fick bara se endel )
suck



åååh. min syster gjorde en spontan tatuering i förrgår..
jag vill oxå :(

är det något jag får total damp på så är det sånt här..
BLÄÄ!
fattar inte hur endel människor tänker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0