tisdag.

dissade matten idag. Orkade inte det. Kalla mig lat, javet. Sitter och kollar på barnkanalen. Nicke nyfiken. Det är illa när man märker att man sätt det avsnittet! Men sticker till skolan runt halv 1 och repar med anastasia samt har lite samhäll. Slutar vid 4 tror jag och sen tänkte jag sola lite. Innan jag pluggar lite matte och sen träffar august lite. Var extremt länge sen man träffade honom! Dock har jag matteprov i morgon så jag måste plugga massa till det också. Men nu ska jag ta en dusch sen fixa iordning mig lite. Måste även prova igen att göra chokladbollar. Eftersom att gårdagens blev så jävla misslyckade. Behöver något till på onsdag!
Då är det konsert dax för min del!
Är taggad som fan.
alla som vill kolla är det bara att komma till kvarngatan 38 våning 3.
( fmg )
kl 7 på onsdag. Det är gratis och man kan köpa fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0