torsdag.

jag gillar torsdagar!! Börjar kl 9 med gehör då vi gick igenom intervaller & jag skriv mitt MVG prov i rytm. det gick som det gick. Sen långrast och scenisk gestalltning då vi jobbade vidare med vårat fråga olle. Det kan nog bli något.. Sen vare lunchrast och håltimme då malin kom och gjorde mig sällskap. Hon stannade även på våran sånglektion då vi sjöng igenom lite sånger till viskonserten. Efter det tog vi oss till stan, träffa david & satte oss på ESPRESSO HOUSE. ( titta david vad fint jag stava det ). Det var extremt trevligt må jag säga. Vi satt väl där 1h sen drog malin. Och efter en halvtimme eller något drog vi också. Jag träffade anna & anna & vi stack till * någonstans * och lyssna på 2ornas * kan inte utala *. Hah, det var extremt bra iallfall. Efter det stack jag & mötte david igen och vi gick till degeer på öppethus. Träffa lite människor där. Sen tog malin & jag en promenad och sen åkte vi hemmåt. & nu sitter jag här. Trött och allmänt glad faktiskt. David och malin är bra lyckopiller de! Imorgon är det fredag, då blir det mys.
vink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0