trött.

hejhej hemskt mycket hej. Måndag idag då, drog till skolan reda kl 9 för att jobba lite mer på julshowen. Den blir riktigt jävla bra tror jag! Sen hade jag lite sånglektion då alla sjöng igenom sina visor typ och fick bedömning och sånt. Sen vare typ håltimme, egentligen inte men vi skaffade en. Sen stack jag & åt lite med a-isarna innan det blev lång håltimme då jag la mig och sova i någon timme. Ha, så jävla skönt. Sov så sjukt dåligt i natt. Sen vare lite piano och sen sluta. Nu sitter jag framför tvn. ska göra dt hela dagen vad det ser ut som. är så jävla trött. Var ute & gick med hundrana förut också. så jääävla mörkt & dimmigt. jag såg ingenting trotts att jag hade ficklampa. så himla läskigt. I morgon efter skolan blir det stan med anniis :)


har haft fel. hela tiden.

Kommentarer
Postat av: cilla

sv: några tjejer i klassen och jag ska typ iväg på politiska föreläsningar och sen får vi bo på hotellrum och party på kvällen med DJ och sånt :) det är typ för medlemar i "muf" :)

2009-11-16 @ 20:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0