vad händer sen?

Sitter framför datorn nu och äter nudlar. Det är ju så gott! Pratar i telefon men ska snart börja städa.. bara lite snabbt plocka iordning sakerna på rummet så att det ser okej ut. Sen ska jag ställa in bioanläggningen inför kvällens skräckfilm. Även kolla om kvaliteten duger på den. Sen ska jag fixa mig lite för att sen åka till stan igen & möta upp människorna och sen tar vi bussen till åbykrog och sitter där & äter lite sen hem till mig. Anna sover även kvar här. Det blir en skitmysig kväll! Men nu måste jag komma igång, tar med mig kameran så bilder kommer väl.

puss.


finafina.

Kommentarer
Postat av: rebecca

tummen upp för mysig kväll och nudlar framför datorn :)

2009-11-21 @ 18:18:41
URL: http://beccaochcilla.blogg.se/
Postat av: Linn

usch, blir så ledsen att jag inte kan vara med! men ni får väl komma till flen nästa gång. hahahaha. x) <3

2009-11-21 @ 18:21:32
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0