trött..

jag säger som lucas..

money can't buy happines, but it can buy candy.
candy is happines.


just nu ligger jag i sängen, kollar på mina vackra, nya fönster och längtar tills allt är klart hemma. orkar inte med hantvärkare längre..  Barnkanalen är på i bakrunden. underbart. Och jag har gjort te. äckligt. Snart blir det att fixa till sig, locka håret, och välja kläder och tagga inför kvällen. Party party. Men först tror jag att jag ska sova lite till. är så nedrans trött. Måste snacka med malin också, blir fika med henne på stan i eftermiddag. mysigt. nae, duschen kanske man borde besöka också. så mycket att göra, så lite ork.


jag har bestämmt mig för att försöka spara pengar.
& sen göra en total makeover & byta ut hela garderoben..
lycka till.

tack.
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0