bah!


nyfärgat hår baaaah & kung har jag blivit oxå :)

hah, ganska seg dag idag.
Först engelska, matte och sen so.
Men det va chill iaf.
Sen stannade jag & erika kvar i skolan,
slappade lite.
Lekte facebook - eheh.
Vid 6 tänkte jag ta bussen hem. Men nehe.
Fick vänta på bussen i 1 timme. Åh. segt.
Tillskillnad mot igår då jag åkte med jesse olle fredde och henka
kom dt fram 3killar och började snacka.
Det visade sig att de precis hade börjat 7an.
hahaa, så söta dom va.
Jag blev nästa lite kär. Ihi, nej inte riktigt med nästan.
Nu ska jag skriva lite på samhällskunskapen och sen slappa gärnet.
& deppa.
alla 3or ska till stockholm i morgon och vara där hela dagen :(
kuk.

& så en puss.
eller nej.
ingen puss.
kram!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej,



Vi på VeckoRevyn har något spännande på gång och skulle vilja ha din

mejladress för att skicka ut mer information. Vore toppen om du kunde skicka

den till:



[email protected]



Tack och Kram! /Hanna

2009-09-02 @ 16:04:01
Postat av: Viccan

Så söt är du! :)

<3

2009-09-02 @ 22:32:40
URL: http://aackerfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0