<3

jaha , vad har hänt sen sist då.
igår efter skolan drog jag till hanna med smusarna för lite fixning innan vi alla stack till världensbar för att äta en supergod och trevlig middag! , tack alla för kvällen. det var trevligt. efter massa mat så stack vi till kärleksparken för lite haha, serious talk. innan vi drog till anna för att kolla på chess. trevligt. fick med mig en erika hem också.
( bilder kommer )
idag vaknade vi vid 9 tiden typ. gick upp och gjorde världens frukost typ lite mys. Och så stack vi ner till stallet och sånt innan vi åkte hem till erika. vi är här nu. Jag är helt övergiven. Erika duschar. Rymmer nogg härifrån till hanna snart faktiskt. Lite mysigt. Sen drar vi till stan, träffar lite mer folk och sticker till laxholmskällaren för att kolla på legenden. trevligt trevligt. efter det blir det väl att gå omkiring lite på kulturnatten och träffa folk innan vi sticker på party hos kalmar. Mycket trevligt vill jag lova. Trevlig helg över huvudtaget.
och försten..
jag vill bara säga att det är så himla skönt när man har något som verkligen fattar. Någons hjärna som tänker lika dant. Någon som kan avsluta ens meningar och verkligen alltid finnas där. Någon man hör ihop med. Och man kan inte göra något åt saken. För man vet, man känner och vet innerst inne att det är så mycket mer än vanlig vänskap. När man känner att man har hittat sin andra halva. Sitt stöd till att fortsätta livet.Jag har hittat den där människan som jag hör ihop med, den som jag inte kan jämföra med någon annan. Någon som jag delar allt med, både skratt och gråt. Jag har den där vännen som alla andra vill ha. Som jag är så himla rädd att förlora. Men jag vet att jag inte kan för vi hör ihop. & ingen eller inget kan dela på oss. det vet vi båda. det är unikt. det är underbart. det är kärlek.


nu ska jag till hanna, & tagga inför kvällen.
love

Kommentarer
Postat av: EWE :D

ERIKA ERIKA ERIKA

2009-09-29 @ 16:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0