pappas flicka

wooooow vilken trevlig kväll det blev ! Förfest hos micke, sen party i stan någonstans ( samma ställe som festen i onsdags ) & sen lite efterfest hos micke & på donken & lite promenad och sånt trevligt. Mycket trevligt folk och allt var allmänt trevligt. sjuukt lyckad kväll! & alla mår säääkert lika underbart i dag som jag mår. Blir att ligga framför tvn lite, och slappa ett tag fram över. Sen dra till stallet lite & kolla på tävlingar & träffa människor. Sen träffa agust & sen äre party igeeeen. Underbart! Denna veckan har varit så nedrans bra! Men nu ska jag ta lite huvudvärks tabletter och bara njuta av att vara jag.
för det är så nedrans bra. En godispåse skulle ju sitta fint nu, ska be pappa åka och köpa en..

min bästa pappa.
blev sugen på att åka till london nu.. sitter och kollar på bilder.
det brukar vara på våren vi åker.. men varför inte åka på hösten i år istället? ..
ska fråga ;)

nu ska jag kolla på top model lite. Tills huvudvärken & illamåendet laggt sig.
då sticker jag till stallet ;)


love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0