:)

blev mkt trevligare onsdag än väntat.
lite depp i skolan dock,men med världens finaste människor ändras det snabbt. Efter skolan drog jag erika julia & marcus till stan, till paus & käkade / fikade lite. Lite prat om livet med marcus, sånt behövs liksom ibland. Malin kom förbi en snabbis också, sötan. Sen drog hon vidare och någon timme senare satte jag mig på bussen & åkte till stallet. Tog hand om pollen lite snabbt & åkte till stan igen. Träffade marcus erika & julia. Vi kollade på showboat. en musikal. sjukt bra va den. Erika & julia drog dock efter halva, så de missa de bästa. men den va bra iallafall. Sen blev det att sitta och vänta på bussen i 5039589345 år , men som tur va gjorde marcus mig sällskap. höh. & nu siter jag här. klockan är halv 2 & jag måste skriva om min scenskäck text. ska vara inne i morgon. & jag råkade radera den nyss. underbart. mycket sömn i natt. aja. supertrevlig kväll iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0