fmg <3

jag är en sån neeedrans bra människa ibland.
& för tillfället är jag så glad.

Vaknade kl halv 8 av byggare bobb. För de som inte vet så håller vi på och lägga om taket, byta fönster, göra om alla balkonger och ska snart göra om mitt rum & badrummet & typ hela överstavåningen. Herregud. Jobbigt äre men fint blire! Sen vi 9 tiden slängde jag mig på cykeln och cyklade 9km till skolan. jag är stolt. Sen hade jag solosång kvart över 10 i 30 min. Innan dess vare lite catfight. & jag älskar det. HA. så ägd. Sen lite engelska på det. Jag hatar engelska. Men jag får inte glömma att jag är någons ljus * fmg elever förstår *. Sen vare raaast från kvart över 12 till kvart i 3. Sen 30 min piano. Jag ägere på piano. Jag ska bli nästa .. robert wells & erika oxå! Sen blev det att vara kvar i någon timme och stötta oskar & august ( & alexander ) genom deras filmarbete. Dagen innehöll såklart också massa klockrena kommentarer, sång, skratt i massor, FINA människor och nivet, sånt där som fmg bjuder på - det bästa. Sen snabbt på cykeln & till stallet. Red pollen som gick klockrent. & nu ska jag göra matteläxan, öva på sång och kolla på top model. & såklart...


vicka på min lösa tand!


dagens.

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0