helgen baaaah,

skriver ett inlägg för hela helgen.
orkar inte / tror inte jag hinner skriva så mkt & nu har jag ändå inte så mkt att göra!

okej. idag - nu. ska jag snart till stallet, rida ut en kort sväng i skogen med matilda. & Kolla lite på tävlingarna och sånt mysigt!! Sen blir det att fixa sig, träffa john & sen dra på party. Mycket trevligt.

Söndagen blir det nog lite slapp på förmiddagen. sticka ner till stallet & träffa tilda mfl :)  & sen träffa agust & party sen när kvällen kommer. Mycket trevligt igen.

Måndag har vi studiedag, då har jag hästen också. Så ska väl ta hand om honom. Kanske träffa simon också, som har kommit hem från stockholm då. Blir väl ganska slapp dag tror jag. Ganska trevligt det också.

Och på tisdag har vi också studiedag, men då ska jag vara med malin i skolan istället. Lite pepp på det faktiskt. Hah. Se hur alla andra har det och så liksom. Sen blir det nog att dra med henne på stan ( eller någon annan frivillig - simon ? ) och träffa lite smusar m,m.. Sånt gillar vi.

Långhelger gillar vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0