i väntan på..

FMG.
jarå. Jag kan egentligen ge mig själv en timmes längre sömn varje dag. Men det går liksom inte. Mellan kl 2 & 7 vaknar jag typ var 10onde minut. Som om det vore julafton eller något. Men, det är väl posetivt antar jag? Idag blir det iallfall skola, vi ska ha någon jävla mattediagnos. hm. & så har vi jazz idag. Jag gillar inte onsdagar, fast egentligen så gör jag det. mysterium. Iallfall, efter skolan blir det stallet med erika & sen mys. japps. Varmt som fan är det ute ocks¨& mitt huvud är helt... cp idag. Skulle jag ha gått på hulta. Skulle jag ha stannat hemma. Men nu går jag på bästa fmg. Då vill man inte missa något! Tar med mig kameran i dag okså, kanske blir lite roliga bilder. Vem vet.
har föresten kommit upp önskemål om dagens outfit igen,  så är väl lika bra att köra på det då;


tröja - hm
jeansleggins - veromoda

ha en bra dag !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0