knepigt.

typ världens segaste skoldag?
hm.
nej där ljög jag.
men den segaste hittils.
Vilket fortfarande är så mkt bättre än hultas bästa dagar!
3orna var i stockholm hela dagen, så de fick man inte se en skymt av :(
Men 2orna var ju kvar, så det var helt okej iallfall. - fnizz!
Hade dans idag iaf, jazz. Aproligt.
eeheh.
& sen vare samhällsmys och lite kör. Sen inget mer.
Jo jag satt och vänta på erika medans hon hade matte.
Sen stack vi hem till mig, myste och pratprat, sång och skratt i mändger.
åh, min bästa erika!!
Hon stack nyss och jag var precis ute med hundarna.
Nu äre färgning av hår på G, sen slappa lite och kanske "plugga" lite.
HA.



nu blir det svårt hörrni.

pluggismats..matspluggis.. klas.. lyckorus.. ?
( erika fattar )


Never let the fear of striking out, keep you from playing the game.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0