om 5min kommer ett inlägg till!

ihi.
idag vare slappdag, som alla torsdagar. Jag träffade erika vid skolan kl 8 för att plugga lite. Vid 9 vare gehör. Spelade trumrythm. Ganska okej. Sen hade vi typ teater, håltimme & sång. Väldans skön dag. Sjöng för klassen gjorde jag också. underbart! Sen blev det att stanna kvar & vara social med simon ett tag, innan jag hanna erika & jul-ja stack till stan. anna & anna var även med ett tag. Vi åt skratta & shoppa lite. Hittade en söt höstjacka. Köpte den, & tror den stannar kvar i garderoben. Sen vare vänta på bussen i 1h.. underbart! & sen hem & plugga. & nu ska jag sova.

& en dagens outfit , batman tunika från cubus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0