brådska!

ställde klockan på 8.
vad hjälpte det? sonnade om och vaknade vid halv 11.
nu ska jag ut & gå med hundarna en snabb & lång promenad.
sen till stallet och rida ett hårdpass innan jag ska dränka i huvudet i läxor.
mindre kul!
om jag hinner så ska jag nog klippa håret också..
jag tänkter mig något "mellanlångt"
vi får se hur det blir med den saken..
måste pröva ut tävlingskläder & packa bilden tills i morgon.
Vad som händer ikväll har jag inte riktigt koll på, men det märker vi.

här har ni mina naglar iallfall som jag lovade;

( nej, inte lösnaglar )
märkte hur svårt det var att ta kort på fingrar..
det är verkligen inte snyggt med fingrar, inte mina iallfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0