du skulle döda mig om du visste vad jag gör med dig i min fantasi.

dagen bara försvann.
precis som alla andra dagar. Det är jobbigt!
för snart kommer sommaren, vafan ska jag göra i sommar?
just nu känns sommaren förjävlig rent ut sagt

& ridningen går sämre än någonsin nu.
Det känns som att man lika väl kan ge upp på den fronten.
ska tävla nästa söndag. känns också ganska meningslöst.


& håret önskar jag hade låtit bli att klippa från första början,
där i 9an. Vem vill vara hårmodell?
jävla tidningsartikel som mamma skulle hitta.
då skulle jag ha haft långt & fint hår nu.
detta suuger.


idag är en sån dag då jag undrar bara..
varför finns jag?



ärs.
gladpåsk!


Kristian anttila gillar vi!
detta också


nu ska jag kolla på harry potter & de vise sten!
o bli helt frisk tills i morgon!
imorgon lovade mamma mig att vi skulle på stan på förmiddagen!

Kommentarer
Postat av: sonja

gå på stan gör en posetiv....ibland kanske hehe. men kristian attilla = (Y)

2010-04-03 @ 01:29:32
URL: http://kenari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0