jag tror jag ska kasta mig igenom ditt fönster rusa rakt in i ditt liv

här sitter jag ute i solen.
bar bent & fint.
sånt gör mig så glad, fint väder alltså!
på dagens schema står det först stallet.
ska snart bege mig dit, funderar på att rida ut en sväng i skogen!
låter ganska fint i mina öron!
sen tänkte jag träffa malin som jag inte träffat på år & dar känns det som.
ae, men det var faktiskt längesen!
tror det blir att ut & gå en sväng, kanske till maxi!?
tror även det blir att spendera natten med henne, eller jag hoppas på det iaf!
idag är en sån dag då jag bara skulle vilja  sitta här, på min egna balkong,
3 våningar upp och njuta av livet.

istället för godis i påskägget brukar jag & min syster få någonting annat.
igår fick vi välja en valfri sak på stan.
jag valde denna väska från ginatricot - 300kr

min gamlna väska började bli lite utsluten.
nu ska jag sola ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0