KOLLA TIVOLI!

då var det tisdag. Det kändes verkligen som fredag när jag vaknade. undra varför? aja. Nu har jag fixat mig och om tio minuter så är det dags att åka till skolan. Funderar på om man kan cykla utan jacka idag också? tror så! Idag har vi matte, engelska och piano. Slutar 14.15( tror jag? ) efter skolan ska jag och erika åka till stan. Jag ska köpa parfym, sen åker vi till hageby centrum och kolla hur det ser ut där! Pappa ska även fixa min mobil idag. yeah! aja. nu ska jag hoppa på cykeln!



Kommentarer
Postat av: bexxeiliili

haha aawh men vem var det som skrev det dåå?

2010-04-27 @ 14:22:11
URL: http://regnkaos.blogg.se/
Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )

2010-04-27 @ 16:31:42
URL: http://imfaccessories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0