torsdag.

idag är jag glad.
och ganska besviken på en viss...................................
endel fattar, andra inte. Så kommer det nog alltid och vara tyvärr. Hur som helst så blev det att skriva ett kanon bra pippi manus, lite rytmer, vg på engelskaprovet och sångsångsång. En dag med fina vänner och lite mjukglass. Jag är glad. Imorgon gäller det. Idag fyller min fina erika år. Av mig & julia fick hon 6liter cola, 25paket nudlar och en skål med godis för tresiffrig summa. Jag hade även bakat muffins till henne, de blev såå mosade. Men även väldigt goda! Hon verkade bli glad. Alltid kul med sånt! Hästen gick finfint idag också. BRA! Nu ska jag nog lägga mig i badet med en bra bok tror jag. Imorgon är det valborg och på schemat står skolan, stallet & andreas. Låter trevligt tycker jag. ska försöka få lite bilder där ifrån. Min iphone hoppas jag kunna fungera då! 

lövlövlöv

Kommentarer
Postat av: Linn

modiga modiga tjejen!

2010-04-29 @ 21:31:44
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0