trött som döööden..

avslutar dagen med lite krunegård. Nu ska jag sova som jag vet inte vad. Jag är seriöst så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Imorgon ska mor min köpa medecin mot trötthet till mig. Hoppas det fungerar, just nu orkar jag verkligen ingenting efter en dag i skolan. Mer än att sitta här, sova i soffan och kolla på film. Jag förstår inte. Och det verkar inte hjälpa med att träna heller. Har prövat det i snart en månad. Men det blir bara värre. ae. Intressant inlägg.  iphonen är inte tillbaka. pappa hade glömt lämna in den.. tusen tack?!

JAJA. godnatt.

Imorgon tänkte jag vara hemma & sova. Men kom på att vi hade nationellt prov i engelska. Så måste iallfall in och skriva det. Sen får jag se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0