jakten på pluggandet.

Här sitter jag framför " Jakten på Julia " egentligen har jag matte, engelska, svenska och gehmu som bara ligger och väntar. Känns ju extremt bra må jag säga.. Tvn är bra iallfall, djävulen bär prada hade jag tänkt kolla på sen.  Hästen gick helt okej idag förövrigt. Vi är inne i någon jobbig svacka just nu där allt bara känns förjävligt. Kan ju hoppas att vi är påväg ut ur den. I morgon klockan halv 6 är det att gå upp, knoppa hästen och be ge mig tillsammans med mitt lag till finspång för att tävla min & aragorns första dressyr. Det blir spännande! Vi hoppas på det bästa, sen ska jag verkligen sätta mig och plugga!

Kommentarer
Postat av: Linn

svar: iiih! lätt att vi gör! :DDDD

2010-04-10 @ 22:19:50
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: evelina

jävla plugg alltså. sitter med feber och har verkligen ingen lust att plugga x) haha.

tack! :D älskart också om jag får säga det (a)

2010-04-10 @ 23:55:09
URL: http://evyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0