veckan slut.

då börjar veckan gå mot sitt slut. Nu ska jag sätta mig och plugga lite gehör. Ska även äta lite räkor med familjen. gott! Hjälpte min syster och packa förut, mycket kläder. Tänk att hon ska vara borta en hel månad. På lördag åker hon.. Veckan som kommer är än så länge ganska oplanerad. helg+sommarjobbs intervjuv imorgon " Familje kväll" på torsdag, norrköping by night på fredag, linn & bex fredag-lördag- ev söndag. , cykling till skolan, matteprov, gehör prov, ja. lite sånt. Hoppas även att komunen ringer. De ringde i fredags när jag satt på bio, men då kunde jag ju inte svara. suck!
see yah!

Kommentarer
Postat av: hannapajen

een hel måndag? shiiiit ps. hoppas du får jobbet

2010-04-18 @ 20:08:17
URL: http://hannupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0