film och musikgymnasiet

wow. älskar min skola! vi hade party igårkväll. det var SÅ trevligt och ettorna verkar SÅ bra. känns skönt och kvällen var lätt den bästa på länge måste jag säga. har massa bilder att lägga upp från igår ( inte festen ) men det får bli sen. nu har jag varit uppe sen 06.45 då linn och rebecka skulle iväg. hej de blev verkligen komma hit - äta- sova - äta- gå. sånt suger. menmen. idag ska jag till linköping med syster, ta hand om hästen och träffa malin. känns bra ! nu ska jag till ikano huset med min fina syster och shoppa lite. Men först - in i duschen.

Kommentarer
Postat av: Linn

sånt suger lite, men det var ju fint ändå! du är bäst min kära!

2010-08-28 @ 10:07:08
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: anna

svar: hahah du kanske hade halsduken i halsen??! hahah puss älskaling..<333

2010-08-28 @ 10:40:16
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0