håll ut

jag är världens sämsta bloggare nu för tiden. men det är mycket på gång! Idag har jag varit med malin, vi har kollat på film och varit ute och gått med hundarna i spöregn. det var mysigt och fint. nu har hon åkt och jag sitter och läser ELSAS MODE. wow - bra bok! Sitter även och kollar lite på c/o segermyr - love it! snart ska jag ställa mig och laga pannkakor, men måste ringa linn först. dels för att vi inte har pratat på hela dagen och dels för att jag inte vet hur man gör pannkakor. Linn måste stötta mig. Imorgon ska jag till frisören och göra makeover, sen ska jag på stallmöte efter det blir det att kolla på fyverkerier med anna, anna och julia. nu sätter augustifestivalen igång vettni. torsdag ska jag och tilda yra omkring, fredag ska jag först troligtvis vara med malin, cilla o elin och sen parta med anna, lördag ska jag yra omkring med malin, cilla och sen party på kvällen och på söndag blir det mys med anna. såklart ska jag hinna med hästen också, och ev blire en tripp till enköping också. min eva & adam box har kommit till rätta igen - gissa vad jag gör ikväll?
alltså. sen när vardagen sätter igång ska jag vara duktig bloggerska - kanske börja använda min systemkamera som legat i lådan några år? och vara duktig.


btw, bilderna är från den sämsta dressyrprogram ridningen jag någonsin gjort. så döm mig inte!
ska be pappa börja ta kort när jag rider.

Kommentarer
Postat av: Linn

hahaha, så nu duger elsas mode? ;) ih hur gick pannkakorna? :D RING MIG IMORGON! (ska sitta på ett tåg halv elva!) PUSS

2010-08-17 @ 23:09:53
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0