I bilen

Är på väg hem från Arlanda nu, med mina fina Malin. De blev en fin gråt-kram på flygplatsen och det kändes lite som en film. Känns skönt att hon ör tillbaka nu iallafall- äääntligen! Vi har ert problem - jag. Jag har så mycket feber, mår illa och känner mig svimfärdig.. Blir direkt hem och sova när jag kommer hem ( vilket blir om 828282år - fast i Stockholmstrakten ) men imorgon SKA jag vara frisk för då ska vi plus Elin och cilla på Kolmårdens djurpark! Känns bra - trotts att jag var där i lördags. Bilder kommer nog ikväll om jag mår bättre. Nu ska jag ta min 4e Alvedon på 3h - hejja! Ska faktiskt bli lite skönt när vardagen sätterigång! See yah!

Kommentarer
Postat av: Linn

åh nej! inte sjukling! (fast 4 alvedon på 3 h låter dock lite farligt!) KRYA KRYA KRYA PÅ DIG OCH HA DET BÄST! hälsa malin!

2010-08-12 @ 21:49:49
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0