jag längtar till

  • söndag då jag & linn ska till kolmården
  • måndag då jag får träffa mirre & börja jobba
  • fredag då malin kommit hem o hon,jag, elin & cilla drar ill kolmården
  • söndag då jag och anna drar till stavsjö
  • torsdag då jag, hellrin, wisting, tilda o ev. melinda drar till skåne
  • tisdag då skolan börjar
  • fredag då jag, rebecka och linn drar till stockholm för shopping & grönan
  • lördag då jag, linn och rebecka ska tälta
  • den helgen jag får följa med till annas land
  • harry potter maratonet med klassen
  • någongång i början på nästaår då jag & anna drar utomlands
  • i vår då jag med familjen drar till barcelona
  • sommarlovet nästa år då det blir festival med linn
  • sommarlovet då det troligtvis blir gotland
  • sommarlovet och vattenland med anna

  • när vi slutat 3an och jag, linn och rebecka drar iväg på 1 månaders tågluffning i europa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0