oups.

okej, kors itaket. just nu har jag precis kommit innanför dörren med fina shoppingkassar. Först tog jag 9.15 bussen in - fast än vi började 10.45. men bussar vettni?! iallfall, ungicks lite med rebecka och linn innan skolan började. Då hade vi engelska först, eller ja. vi pratade om vad vi ska göra i engelska B kursen. och jag känner bara WOW. det kommer bli så kul! Hoppas vi gör några roliga resor och sånt också! Sen träffade vi maria lite, sångläraren och planerade mer inför uppträdandet på rådhuset. det blir nog bra! ( om klassen kan hålla sams? - gullisar.. ) Sen blev det lunch och kycklingfotboll med nollorna, de var tråkiga och knappt hälften av de var med. jag menar - man får väl bjuda på sig själv lite? aja, de flesta ettorna verkar bra ändå tycker jag! Slutade väl vid 2, då jag, anna, anna T och esra drog till stan och shoppade lite. känndes bra! efter ett tag var det bara jag och anna T kvar - vi skulle träna.. eller?! ärs. kuriosa (?) var mycket trevligare. vi fick en gratis bulle! Shoppade iallafall en ring, halsduk och pannband/mössa typ. och sen torrshampo - bra för luggen. ja det känns bra!
imorgon kommer jag inte ha tid att blogga alls (- eller? ) börjar kl 9 med 1h matte, sen slutar vi. men treorna ska nolla ettorna - så vi ska väl hänga med de lite och sånt. sen ska jag och anna träna innan jag, rebecka och linn sticker hem hit - fixar oss - och drar på fmgs nollningsfest. känns bra. sen sover de här!
här är några bilder från senaste 2dagarna:
babylove.

ja. där har ni. puss allt nu har jag massor att göra.

Kommentarer
Postat av: Anna Brink

Det där blocket som ligger överst... Det är min moster som har gjort det! XD

2010-08-26 @ 23:46:19
URL: http://annabrink.blogg.se/
Postat av: anna

HAHAH klart vi kan hålla sams, bara lilla jag och mitt humör som inte väger jämt ;) HAHAH puss på dig äslk<33

2010-08-27 @ 18:12:54
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0