sista dagen på sommarlovet.

Idag var meningen att jag skulle träffa några klasskompisar som jag inte aätt på hela sommaren. men det bleb inte så. aja. vi ses ju i morgon iallafall! idag sov jg till halv 12 det var skönt och lite jobbigt. Ser att solen skiner så det känns bra. idag ska jag njuta av sista sommarlovdagen. jag ska ta hand om hundarna, ta en lååångpromenad med de, sen ska jag ta hand om häster och rida honom ordenklligt, sen ska jag börja fixa inför imorgon. hoppas på att mitt löshår har kommit på posten, ch om jag hinner så åker jag in till stan och solar lite solarium. och så ska jag ortsätt att skriva upp ideer om projetarbeten i 3an sen. känns kalas bra!och om det finns tid över så finns ju alltid Elsas mode. i like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0