kväll

godiset inköpt o jag är lite gladare! pappa drog med mig till stan för att hitta ngn fin resturang o äta lite. det blev fläskfile PÅ SPETT med pomme o beaniasesås (?). kanon gott men what aboute the spett?! det tog ungefär hundra år att få bort köttet därifrån. jag undrar ju.. vem är det som kommit på den idiotiska delen att sätta en pinne i köttet? aja. det slank ner iallfall. sen gick jag och pappa ensväng på marknaden och gick omkring o kolla på fulla fjortisar och snackade framtid. kändes ganska skönt och mycket mer behövligt än att supa ( som resten av norrköping?) sen när ja kom hem fick jag ett sms av malin, det gjorde mig gladis. och nu har jag precis pratat med linn i ca1h. sånt gör mig helt sprallig i kroppen. det är vi som är telefontjejerna! i liike. så nu är jag glad.
med mitt godis och en hund i knät ska jag nu kolla på en film tänkte jag

 

godnatt på er! imorgon är det marknad som gäller!

Kommentarer
Postat av: Linn

YEEAH! telegiiirls! eller nåt sånt. puss på dig!

2010-08-19 @ 23:11:21
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: ELIN

Fan vad snygg du blev i håret. Gillar luggen skarpt! :)

2010-08-21 @ 10:19:43
URL: http://fredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0