hjälp mig för nu börjar det.

tänkte skriva detta i min dagboksblogg, men valde att istället göra det här.
Nu ska jag se till att det bli ändring på allting och då menar jag allting.
Jag ska börja träna, jag ska sluta med allt godis.
Ni hjälper väl mig?
så fort ni ser mig äta godis vill jag att ni kallar mig tjockis eller något
( ja- jag kommer bli tjurig )
och ni kommer nog få följa mig lite på min väg skulle jag tro.
( bara så ni vet så sitter jag och tuggar på zoo snören nu - ehhehee. )
jag ska önska mig ett träningskort i julklapp och hålla tummarna för att jag får ett,
jag kommer minska min tid att sitta vid datorn och istället ut och springa/gå,
åka och simma, rida eller gymma.
Jag älskar sälskap så det är bara att hänga på!

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan måla naglarna.
sen måste jag sova, det är en dag imorgon också.

har jag nämt att min kamera har gått sönder? :(

Kommentarer
Postat av: Linn

klart du fick med min kära! dock hade du ju lektion.. hehehe. LÖV JUUH! <3<3

2010-12-17 @ 18:16:36
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: elin

va? NEJ EWE!!!!!!!!!! sluta!!!!! du är snyggast som du är. du får INTE gå ner i vikt. INTE. herregud, fattar du inte att du är pinglan nummer ett redan? ingen blir lyckligare bara för man väger fem kilo mindre - det är sant!

2010-12-17 @ 22:29:11
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: Eira

I min ansökan var det så att det var ett papper där man skulle jämföra alla betyg. Så det stod a+ a b+ b c+ c.... och så skulle man skriva vad det var lika med i sverige, alltså mvg, vg, g, ig. Mvg=superior G=average m.m

Men förstår vad du menar. Ring till organisationen och frågaeller skicka mail? :)

2010-12-18 @ 00:33:18
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0