När andra ljuset brinner vi juleklappar syr och mamma bakar kakor och har ett fasligt styr

här sitter jag i skolan, med en ny ton på min hårfärg och en lugg som heter duga. Andra advent har kommit förbi, och jag känner trotts två julkalendrar om dagen ingen julkänsla, men det blir bättre. I helgen ska jag till flen & linn och fira lilljul där och sen ut och äta julbord och ha lilljul med familjen, jag antar att julkänslan kommer då. Veckan består annars av stallet, sova hos anna, fixa de sista usa pepprena, julkalendrar och julklappshande,fikafikafika, matteprov och pulkaåkning. Man bör väl tänka på vad som händer på nyår också.

Men nu ska jag ta tag i mitt liv, har haft håltimme i 1timme snart, och 2 timmar återstår.
i löv mitt schema - not.
Tacka vetja om jag får träningskort i julklapp, då kan jag träna under alla dessa håltimmar.

Någon som har träningskort på wordclass?

har hittat världens finaste strumpbyxor,

och en klänning till jul, dock passar den inte riktigt till min nya hårfärg...

pusss



Kommentarer
Postat av: rebbii

så fiiiina i'm dying!! kyss my löwe

2010-12-08 @ 16:49:07
Postat av: ewelina

jaaaa, de gör mig varm i magen! iih.

aj löv ju, vi zez ju imorgon babe!

2010-12-08 @ 20:16:16
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0