När fjärde ljuset brinner, vi hämtar julegran och alla barnen räknar dan före dan före dopparedan

idag är det fjärda advent och ingen längtar mer än jag till lovet.

2010 började med den bästa veckan i mitt liv ( hittills ), jag var i kläppen med anna och vi gjorde allt annat än att åka skidor. Detta resulterade i att jag levde i lyckorus hela januari samtidigt som jag firade annas 17års dag och hängde med malin och bodde på erikas elevhem. Jag fick tid till tandställning i september och jag tyckte det var evigheter kvar och jag längtade dit.

Sedan kom februari då jag hängde med david, gick på releaseparty, hade namnsdag, spenderade alla hjärtans dag med erika, hade beakfast club uppspelning ( engelska teater), linn fyllde även år och sista helgen spenderades i göteborg med familjen.

Mars stod sedan på tur, malin fyllde år, och 75an hade kräftskiva med 50% av de bakfulla, jag gick på kent konsert med viccan och cecilia, björnstammen kom till våran skolan och jag var modigast i världen på romme resan med skolan, det var shout it out då ja hängde vid inträdet hela kvällen, jag hade en heldag i linköping, hängde på hela människan och gick på markus krunegård konsert med rebecka och linn, jag delade under nästan hela mars säng med rebecka och linn och såklart fyllde julia år också.

Sen var det dags för april som började med att jag var sjuk och ordkunskapsprov, jag var på partyn, det var lov och jag hängde i kartineholm och flen, åkte på dressyrtävlingar, hade picknick, hängde med peter johansson ( hehe.he), gick på filmfreaks och min syster åkte till grand kanaria (?) i en månad, erika fyllde år och vi hade nationellt prov i engelska. Det var valborg också och fest hos andreas, sen vad april slut.

Maj var på ingång och innehöll nationella prov, utställning på degeer, provjobba i stavsjö, ledighetsdagar då jag hängde med linn och såklart hästtävlingar. Det var även dags att få ett sommarjobb på scandiateatern ( som jag sedan tackade nej till ), hängde väldigt myvket med anna, hade kubbturnering med skolan och min syster kom hem. Cecilia fyllde även år, jag ohc anna jobbade på NHS,ja hade flera kärleksparken picknickar med rebecka och linn och hade tacos kväll hos malin.

Sen började Juni, då vi hade utsparkning av treorna, väldigt mycket picknick med rebecka och linn, jag var på fester och hästtävlingar, och vi hade skolavslutning med min systers student och jag grät när våra treor sprang ut. Sen var det partyparty, rebecka och linn kom och bodde hos mig, jag skrev särskrivning på tillbaka, åkte till enköping och jobbade, malin åkte till spanien medans jag hängde i stallet med lägerbarnen, det var hopptävlingar, ännu mera enköpingshäng, linn åkte till grekland och jag tjärnade massor utav pengar. Det var midsommar, hemma hos rebecka och en snygg och okänd kille kom fram och visste vem jag var, jag hängde med anna, min syster fyllde år, jag och anna åkte till borlänge i 4 dagar, jag hängde ännumera i enköping sen var juni slut.

Juli var på ingång då mamma fyllde år, såg veronica maggio live, det var partyn och full rulle, enköpinghäng, jag fyllde år, några från klassen åkte till annas land i tre dagar och två dagar senare åkte jag och rebecka och linn till mitt land i fyra dagar innan de åkte hem och jag drog till mitt land i tylösand och hängde där i lite mer än två veckor, sedan hämtade vi hästen från sommarbetet och flyttade till grimstad.

Augusti började med ännu mer enköpingshäng, Per åkte iväg till LA, jag hängde i stallet, och i kolmården med linn, jag åkte även till arlanda för att hämta malin efter att hon varit i Malta i tre veckor, jag hängde med anna, var på kolmården en gång till, träffade johanna, gick på party och åkte till enköping igen, jag började förstå att man kunde cykla till stallet, fick en FETING lön, sen dissade jag skåne och hängde med mina finafina vänner sista dagarna innan skolan började. Då köpte jag mig ett träningskort och ett solkort, hatade de nya ettorna och hängde med rebecka och linn, försökte även planera in en stockholmsresa med de - har fortfarande inte kommit dit.

Sen kom september, med en flen helg, segemyhr varje söndag hos anna, tacoskväll hos tilda, vara sjuk några dagar, även under september försökte vi planera in en stockholmshelg, jag tränade förfullt och en okänd komfram till mig och frågade om vi kunde gå på dejt, jag hängde med hanna och var på hästtävlingar, hade harrypotter marathon med klassen hemma hos mig, gick på informationsmöte ang USA, fick tandställnig och kände mig fulast i världen, tränade inför råduset musikalen + visade upp den, tog skolfoto, var sjuk och så slutade september.

Oktober kom sedan, jag hängde i finspång med julia, bakade tårta till min klas, hängde i stallet, gick på partyn & handledarkurs, jag tävlade även dressyr, var på explorius intervju i linköping, jag gick och kollade på musikalen chicago med skolan, hängde med rebecka och linn, sov hos anna, var sjuk, var själv hemma och sen tog oktober slut.

November började med ett höstlov som hette duga då jag blev antagen att åka till USA av explorius och även fick ett JA av mina föräldrar, jag hängde i linköping med anna, var ute och vandrade 1,5mil med anna och hundarna, hade fotodag med anna och avslutade lovet med att dricka tonvis med vin prata minnen och framtid och må så himlans bra. sen var det dags för utveckligssamtal, hänga med anna, ha skäckiskväll med lite vänner, ha öppethus, vara med anna, sova hos julia, rebecka fyllde 18, hade massor prov, blueskonsert, båda mina hundar blev sjuka, hängde på baduset och handlade julklappar med julia. Jag var på sminkkurs och ville inget att än att klippa kort frisyr.

Sen kom vi hit där vi är nu, December. Jag har hunnit med att kolla på treornas musikal, träffat malin och elin, haft glöggdropin, hängt hos tandläkaren, handlat julklappar, varit i flen på lilljul, haft lilljul med familjen, varit på julbord med familjen, sagt hejdå till min syster som nu hänger i tandådalen tills maj, kollat på julkalendern, varit hos frisören, varit sjuk, åkt skridskor, pluggat anatomihelvetet,  och det som jag har kvar nu är

lilljul med skolan
lilljul med klassen
julavslutning
förfest hos julia
lokalfest
linn sova här
julmys med anna
julafton
smålandresa
jullov
nyår


2010 får 8 av 10 karameller, haha nejdå. men det har varit ett riktigt bra år!

Kommentarer
Postat av: Linn

hahaha, det där måste ha tagit ett tag! och hur sjuttsingen kommer du ihååååg allt?! hahaha. AJ LÖÖV JUHH! <3

2010-12-19 @ 17:11:55
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: anna

underbart år tlsm med dig min stjärna :) <3 älskar dig <3

2010-12-21 @ 18:44:08
URL: http://hagsell.blogg.se/
Postat av: cilla

Februari:

TAKE THE NIGHT!!! oh baby I am the right!!!

In church is the präst, I am the bäst, you can fuck the rest, NOW SHALL IT BE FEST!!!



hehe, minns du?

2010-12-27 @ 21:27:15
URL: http://byck.blogg.se/
Postat av: cilla

Februari:

TAKE THE NIGHT!!! oh baby I am the right!!!

In church is the präst, I am the bäst, you can fuck the rest, NOW SHALL IT BE FEST!!!



hehe, minns du?

2010-12-27 @ 21:28:05
URL: http://byck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0