tio dagar kvar till julafton!

idag är hela familjen hemma och sjuk och alla ber varandra om hjälp för ingen har ork att göra nåonting. Men jag själv mår lite bättre än igår, känner ingenting i halsen och febern är bortblåst!
Så nu ska jag packa ner mina hockyrör ( heter inte kill-skridskor något sånt!? ) och iväg med mina vänner och åka skridskor en sväng. Jag har ju bara legat i en soffa i 2 dagar - inte det roligaste man kan göra kanske!
Tar iallfall med mig kameran så ni kan få lite bilder sedan!

såhär har jag tillbringat mina dagar..


haha, jag ser fortfarande ganska sliten ut inser jag nu!

Kommentarer
Postat av: evelina

jaduuuu jag har mycket på gång ;) ;) men inte nått så stort som att flytta till USA :( krya!

2010-12-14 @ 11:59:42
URL: http://nyheter24.se/modette/evelinafransson
Postat av: evelina

upps, ny blogg adress igen :D

2010-12-14 @ 22:08:51
URL: http://evelinaffransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0