We sure are cute for two ugly people

denna helgen blir dock inte sådär superkul då det är fullrulle med plugg och annat.
På måndag ska ett stort Anatomihäfte in som jag inte ens kommit halvvägs på, gå på hälsokontroll, ta Hep B spruta, julmys med skolan, sedan på tisdag är det pianouppspel, svenskaprov, usa papprena ska in, lilljul med klassen och rebecka och linn sover här.
Sen är det onsdag och avslutning med en välbehövlig fest.

Hur som så sitter jag här nu, har egentligen massor att göra, så får väl ta tag i det nu snart. måste börja scanna in alla USA papper, sen måste jag kolla en vaccination som jag måste ta, för jag hittar inte papprena på den, sug. Men det blir nog bra! Skönt när allt med usa är klart!

Kanske inte världens roligaste helg detta blev eller kommer bli,
men sen är det lov och att få allting klart tills dess vore så skönt.


nyvaken tjej


Tänk hörreni, om 6 dagar är det julafton.
Nu måste jag ta tag i mitt liv, måste ut med hundarna också.

Kommentarer
Postat av: Linn

hihi, JAG VET! svartvitt äger ju - vi ser ju ut som riktiga babes trots att det var äckeldagen typ! ehehehe. älskar dig!

2010-12-18 @ 18:07:18
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: Linn

haha, fast det var en bra dag! och lycka till med svart-vita delen! hhööhöh.

2010-12-18 @ 21:26:17
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0