and forever

hur ska man beskriva denna dagen då.
halv försov mig. hade ingen ork för fixning direkt.
spraaaaang som en galning omkring i huset och leta efter min väska som jag hade lagt någonstans 5min innan. Efter ca 10 min fann jag den , eller min syster fann den i garderoben. bra!
spriiiiiinga till bussen. som tur är att de aldrig är i tid. För jag hann!
Sen engelska. gick igenom pjäsen för 442048204 gången.
jag tror jag kan allas repliker utantill nu.
bra! Sen matte, jag gillar matte!
sen va det lunch. jag tiggde fisk av matgubben. Det räddade min dag lite.
Sen piano. snyggdavid. det är sjukt, sjukt omöjligt att spela när han sjunger till.
något både jag & erika måste träna på! ihi!
Sen slutade vi kvart i 2. Då satt jag i 2h och myste med bex i soffan.
det var fint! & så skämde jag lite smått ut mig för deras snygga samhälls vikarie.
så nu tror han att jag tycker att han är snyggast i världen. menmen!
kul för honom!
sen efter nästan 3h taggande stack jag till badhuset.
simmade i ca 1h, satte mig och plugga lite och åkte hem.
nu sitter syster & jag och kollar på tatueringar till henne.
vill också vara 18 -.-


påtal om ingenting.
hörde på radion att man går på toa ca 3år av sitt liv.
:OOO
jag funderar på att dra ner på toabesöken.
eller ngt. känns rätt onödigt att sitta på toa i 3år.

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

HAHA!!!! David Alltså xD glömmer aldrig när Maria sa att hon skulle velat piska honom lite. Aa, iofs var det ju för att han spelade för långsamt på några av låtarna på Viskonserten xD hahahahha!



Btw, det här var nog det längsta blogginlägget du har haft! Grattis! :D <3

2010-02-10 @ 08:22:11
URL: http://annaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0