I hope you feel the way I do


om ni glömt hur jag ser ut..


Fick en award och tänkte det kan ju vara kul. 10 sanningar som ni absolut inte (eller vissa i alla fall) har hört om mig.. So here we go!
(Detta innebär att jag ska nu berätta 10 saker om MIG SJÄLV och att jag sedan ska skicka den vidare till några andra bloggare som jag tycker om..)

10 saker om mig själv:


1. När jag gråter "med hjärtat" händer det att jag svimmar
2. Jag tycker att lilla kycklingen är världens bästa film
3. Är totalt såld på försiktiga, svåravlästa & snygga "nörd-tönt" killar. helst lite klumpiga
4. jag tycker det finns alldeles för många snygga människor
5. på mitt bröllop ska det serveras pannkakor
6. Jag har extremt svårt att släppa saker & händelser
7. jag har 2 totalt underbara sommarstugor som är perfekta och som jag gärna spenderar hela sommrarna i.
8. jag har det så jävla bra
9. jag önska jag kunde radera förra söndagen
10. jag .. behöver en kram

Jag vill gärna ge Awarden till följande:
linn
erika
elin
hanna
anna
anna
anna
rebecca & cecilia

& alla andra som vill!

Kommentarer
Postat av: Anna Brink

Spännande... det ska bli kul att skriva på bloggen ;)

2010-02-11 @ 13:22:26
URL: http://annabrink.blogg.se/
Postat av: Linn

SNYGGINGEVERT! och pannkakor på bröllop låter alldeles förträffligt! jag hjärta dig finis!

2010-02-11 @ 17:48:38
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0