kärleken som aldrig mognar och växer upp.

åh. jag ska lätt flytta till göteborg.
eller nej, jag ska flytta in på weekday! Inte bara fina kläder, KILLARNA.
aaaaaaah. orgasm på de allihopa typ ^^
ae, urs va fint!
jag ska flytta hit med bex är det bestämt.
Idag har vi gjort lite allt möjligt,
först upp vid halv 9, äta goooooooooood hotellfrukost.
sen gå lite på mässan shoppa 14par strumpor.
eller okej. jag fick bara7par.
samt 2grimmor till hästen & dressyrspö.
Gick bara en snabbis idag.
sen kollade vi på hästtävlingarna i kanske 2h och åt lite innan vi drog till stan.
åh. finafina
shoppade en as snygggg blus som jag älskar över nästan allt annat.
Och en sjuuuuuuuuuuuukt fin klänning som jag önska att jag alltid fick ha på mig.
samt lite smink, kola snören, tuggumi.
Imorgon ska jag försöka hitta en svart stor tunika.
jag älskar att vara här.
här får ni lite bilder;

evert järta roomservice som komer med mat kl halv 12 på kvällen.

evert på väg till staden

den här blusen köpte jag;

totalälskaaa!
& klänningen fans det tyvärr ingen bild på,men ni kan få en bild en annan dag!
nu ska vi ner på mässan igen!
järta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0