lev som en gris dö som en hund

godmorgon godmorgon!
Måndag time nu, vilket betyder att snart ska jag ut och gå med hundarna
gå förbi stallet och göra sakerna och ja. nivet.
Sen senare idag blir det att åka till maxi med skållan, spaden och lillfot.
haha. aawwwwwwh :*
vi ska köpa tacos saker och sånt där.
jag ska snabbt in och kolla på lite annat också.
kanske köpa lite.
sen blir det hem till malin och laga tacos och mysa hela natten.
så himlans mysigt.


jag & cillen under maskerad

haha, oförglömlig dag med cillen

haha, under komfirmationstiden. cillen , malin & jag

cillen & malin....

sötmalin

midsommar

Midsommar

bild från när jag, cillen & malin var i småland & tylösand i sommras.
underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0