på väg hem

nu sitter jag i bilen på väg hem.
ska bli skönt att komma hem, jag är så himla trött.
trotts att går kvälle blev ovanligt tidig för att vara semester.
tror klockan vad runt 1-halv2 när jag somnade.
men idag är jag så trött. märker det på humöret nu känner man.
är som en liten 6åring som sitter och tjurar för små saker.
menmen. snart hoppas jag på att få lite mat i magen, är hungrig.
När jag kommer hem ska jag snabbt packa upp och sen sova.
imorgon börjar jag inte för än kvart över 11, då film står på shemat.
ska bli sååååååå kul att träffa alla igen.

Göteborg är så bra.
nu ska jag nog försöka sova lite,
vi är snart i jönköping så inte så långt kvar hem!
säger tjejen som är van vid att åka bil.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0