vi har vart ihop

håll i hatten. Mycket har hänt under fredag vi kan väl beskriva den lite med

trötthet svenska sova matte sova och sen dans erikas sängen och skratta fnissa pratakillar skratt skratt gäsp glada miner trötthet fixning och stress till bussen dumma kommentarer av mig Kulturkamaren tröghet dansadansa glada miner fina sms smssmssmssmssms glada miner. parti. donken the gang trötthet glada miner smsmssmsmsmsms fina människor glada miner dansdans mysa och sova leende på läpparna.

lördagen har hittils bjudit på
FRUKOST PÅ SÄNGEN mys snacksnack skratt (attsho!) stressa till bussen till maxi godisköp hem markus krunegård brev och tandställningstid. Det lär nog också bjuda på thailunch och salem al fakir ikväll. heja!

jag har det ganska bra jag. ja jag är glad!

Kommentarer
Postat av: Eriiika

Frukost på sääängen !

2010-02-06 @ 17:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0